sexta-feira, 20 de março de 2015

Terror em casa

Frankensteins Bride lamp shade Lampshade - halloween decor, horror decor, horror movie, goth decor, damask lamp shade. €45.00, via Etsy.
Quem me conhece sabe que eu amo terror e que estou quase mudando da casa dos meus pais para um apartamento, então chegou aquela fase de decorar, porém sempre aparece aquela questão, quero decorar minha casa com terror mas sem parecer um trem fantasma ou uma casa gótica, então fui até o Pinterest pesquisar e olha tem várias ideias e objetos legais.
Vampira, Lily Munster, Wednesday Addams, Morticia Addams Cameo Mug Set - Cuuuute, I WANT!
Black Skull Pump Dispenser Bottle Ceramic Halloween Horror Decor
I'd love to do this in a bathroom or walk-in closet someday. Just for a bit of skully, memento-mori goodness.
Creating a creepy year-round house that doesn't feel "Halloweeny" via Offbeat Home
Goth living room decor.... not too sure about the leopard print, every thing else i would have
Black bat coffee & tea set. For all my BATs!
Skull Phone - Skullspiration.com - skull design, art, fashion and more
This would be great if I EVER had hangers that weren't being used!
The Munsters Lily and Herman Kissing Pillow by Totalchaosbootique
NEED this !!!! I have so many pieces of this set already in my kitchen and I love it !
beijos

Nenhum comentário:

Postar um comentário